Kursy

piątek, 17 lutego 2017

Tyle pięknych lat RAZEM


                W dzisiejszych czasach chyba mało jest takich par, małżeństw z takim stażem. Diamentowa rocznica ślubu, sześćdziesiąt pięknych lat spędzonych razem. Gdyby tylko każdemu było dane, żyć  w szczęściu i zdrowiu z Naszą Drugą Połówką aż do ostatnich chwil. Kilka dni temu obchodziliśmy dzień zakochanych - Walentynki. Ciekawa jestem jak Szanowni Jubilaci obchodzili Dzień Świętego Walentego ...
            Swoją drogą bardzo się cieszę, że przypadł mi ten zaszczyt wykonania kartki pamiątkowej. Pozwoliło mi to na chwilę się zatrzymać, pomyśleć ... to była chwila refleksji tylko dla mnie. Mam nadzieję, że moja praca w szczególny sposób uhonorowała ten Jubileusz.

              Zapraszam Was do obejrzenie zdjęć.
             Na początek,  dekoracyjne pudełko.



  

                A oto i Ona - Kartka na Diamentową Rocznicę Ślubu.





                 
      Byłabym zapomniała .... jeszcze detale, które uwielbiam fotografować.








Pozdrawiam,

Justynka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze :)