Kursy

środa, 4 listopada 2015

Zima



Z czym mi się kojarzy zima .... hmm ;) 

Z marznącymi stopami i dłońmi, śliskimi chodnikami, czekaniem na przystanku bo autobus akurat znowu się spóźnia ... 

Z padającym śniegiem i lepieniem bałwana (choć może jestem już ciut za stara  ;)
Ale też z kubkiem gorącego kakao, ciepłym kocem, ogniem tlącym się w kominku i dobrą książką.

Dla mnie kolory Pani Zimy to przede wszystkim czysta biel i błękit niczym bezchmurne niebo i w takich właśnie kolorach stworzyłam moją pierwszą w tym roku kartkę śnieżynkę, z życzeniami Śnieżnobiałych Świąt. Oceńcie sami.






Pracę wysyłam  na wyzwanie Zima na blogu Crafty Moly

http://craftymoly.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-38-z-czym-wam-sie-kojarzy-zima.html





Pozdrawiam!

Justynka ;)

3 komentarze:

  1. Śliczna jest i bardzo mroźna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają warstwy i iskrzenie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie połyskuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)