Kursy

sobota, 18 marca 2017

AKCJA ORGANIZACJA

http://justynka-rekodzielo.blogspot.com/search/label/AKCJA%20ORGANIZACJA

Witajcie,

          Tak jak wspominałam w poprzednim poście  -TUTAJ- 13-go dnia każdego miesiąca będzie ukazywał się post na temat porządków i organizacji w pracowni twórczej. Banerek umożliwiający przejście skrótem do postów umieściłam na lewym pasku bocznym. W ramach cyklu podpowiem Wam jak posegregować i uporządkować wasze przydasie. Czasem podam kilka propozycji abyście mogli wybrać tę najbardziej odpowiednią dla Was.

            Dziś nadprogramowo,  tak poza terminem by zdążyć na wyzwanie na blogu Bloom Craft przedstawiam co powstało z moich pudełek. 


           Zdawać by się mogło szare, ciut zniszczone, niepotrzebne.... nic bardziej mylnego ;)



          Z płaskiego pudełka wycięłam główną przegrodę z otworem do chwytania w dwóch egzemplarzach by potem je skleić dzięki czemu uchwyt będzie solidny. Drugie pudełko posłużyło mi za korpus organizera. Przycięłam je na odpowiedniej wysokości, z odciętych elementów stworzyłam mniejsze przegrody.


          Złożyłam by wstępnie sprawdzić czy wymiary się zgadzają .... ;) i oto jest - gotowa baza do oklejania! 


          Okleiłam go papierami w cukierkowych kolorach, uroku dodały mu pastelowe taśmy washi, którymi ozdobiłam brzegi. Mam nadzieję, że długo mi posłuży więc rogi u dołu dodatkowo wzmocniłam metalowymi narożnikami. Z resztą oceńcie sami efekty mojej pracy.





           Zadomowiły się w nim już markery, cienkopisy, zakreślacze i inne mazaki. Myślę, że to doskonałe rozwiązanie na przybory których często używacie np. nożyczki, klej, noże do papieru, przybory kreślarskie i całe mnóstwo innych przydasi. Możecie też w nim ustawić kolekcję perlen penów czy kredek. Zawsze wygodnie da się przenieść i wszystko jest pod ręką. Jakie są wasze propozycje? Zapraszam do komentowania :)




Mój organizer wysyłam na wyzwanie "PRZED i PO" blogu bloomcraft.pl.

http://bloomcraft.pl/2017/03/06/wyzwanie-6-przed-i-po/


Zapraszam do śledzenia moich inspiracji

https://www.facebook.com/HandmadebyJussstynka/  https://pl.pinterest.com/Jussstynka13/  https://www.linkedin.com/in/justyna-pasternak-kurzępa-77360011b/    

http://justynka-rekodzielo.blogspot.com/p/oto-ja.html

5 komentarzy:

  1. Twoja metamorfoza zwykłych kartonowych pudełek w praktyczny i kolorowy organizer jest niesamowita, bardzo mi się podoba taki kreatywny pomysł. Wykonanie perfekcyjne i idealnie dopracowane, fajnie zamaskowałaś taśmami ozdobnymi widoczną na krawędziach strukturę tektury falistej. Praca genialna- to mój faworyt, trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu ;-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to dla mnie ogromna radość czytać budujące komentarze. Mam nadzieje, że ta praca zainspiruje mnie do kolejnych twórczych metamorfoz. :)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że idealnie zinterpretowałaś temat wyzwania. Wyszło nie dość, że ładnie, to jeszcze praktycznie. Bardzo lubię takie połączenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To wyzwanie sprawiło mi ogromna radość. Zainspirowało i pomogło stworzyć mój niezastąpiony ulubiony organizer podręczny z którym się już nie rozstaję.

      Usuń
  3. 40 yrs old Tax Accountant Aarika Hegarty, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Chapayev and Taekwondo. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari 512. przeczytaj artykul

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)