Kursy

sobota, 11 marca 2017

Krokusy w doniczce

           Co prawda wiosna jeszcze nie zawitała w pełni ale u mnie krokusy już zakwitły pełnią barw. Na pierwsze wyzwanie na blogu Three Wishes Craft - "Krokusowa paleta barw" jako inspirację przygotowałam doniczkę pełną kwiatów. Pręciki celowo zastąpiłam słodkim akcentem jakim są czekoladowe zawijaski. Przygotowałam też kartę na życzenia, którą można schować w doniczce. Mieści się idealnie! W swojej pracy wykorzystałam papiery Scrapberry's, foamiran i inne dodatki dostępne w sklepie Three Wishes.





           Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu, szczegóły znajdziecie  TUTAJ.

 Spieszcie się czas ucieka! ;)


https://threewishescraft.blogspot.com/2017/03/zabawa-1-z-krokusami-w-tle.html




 Pozdrawiam,
Justynka ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze :)